Porsche 911

Tarix

Ardıcıl hərfləri (A, B, C, vs.); Porşe edilmiş model ilini və kassa tipini ifadə etmək üçün istifadə edildi. Yeni model ilini ifadə etmək üçün bəzən ardıcıl hərfi dəyişdirildi. Misal ilk 911 modelləri ardıcıllığı, ilk 993 modelləri isə R ardıcıllığı olaraq adlandırıldı.

Bu maddədə modellər, Porşenin fabrik içi adlandırmalarına görə adlandırılmışdır (911, 964, 993, 996, 997); ancaq bütün modellər 911 adı altında satıldı. "Carrera", "GT3", "Turbo" kimi ibarələr modelinin alt xüsusiyyətləri ilə əlaqəli, yalnız bütün vasitələr 911 seriyasıdır.

1966-cı ildə Porşe, daha güclü olan 911S-i tanıtdı və 1967-də satışa təqdim edildi. Avtomobilin motorunnan idarə olunmasına qədər olmayan Porşe, Soleks karbüratorları iki ədəd üç boğazlı Veber 40 IDA ilə dəyişdirildi. Bu dəyişmənin səbəbi Solekslərin 2500 ilə 3000 dövr arasında reaksiyasız qalmasıydı. Veber karbüratorlar və yeni motor diqqətlə nəzərdən keçirildi. Sıxışdırma nisbəti 9.1: 1dən 9.8: 1ə çıxdı. 1991 cc həcmi dəyişdirilməyən Tip 901/02 motordakı bu deyimlərin gücləndirilməsi 6600 d / dada 160 BHPə yüksəldi. Bu dövrdə ortadan motorlu yarış modelləri olan Porşe 904 və Porşe 906, 210 HP (154 kW) güc çıxarmaqda idi.Digər dəyişikliklər nizamlana bilər Konus amortizatorlar, dörd təkərdə hava soyutmalı disk əyləcləri, beş qollu Fuçs xəlitə kənarları oldu. Bu dəyişikliklərdən sonra maksimum sürət 225 km / saata çıxarkən, 0-100 km / sa sürətlənmə də 7.9 saniyəyə endi. O ardıcıllığı 911lər Avqust 1964dən A ardıcıllığı ilə dəyişdirilən Avqust 1967ə qədər 13.391 ədəd çıxdı.


911 Seriyası 

Porşe 911, ilk Porşe modeli və Volksvagen Beettlenin daha çox idman halı olan 356 seriyanın baxışı; daha böyük, komfortlu və güclü bir vasitə qoymaq məqsədiylə hazırlanmışdır. 1963 Frankfurt avtomobil sərgisində ilk dəfə mətbuat təqdimatı edildi. İlk təqdimatda model adı, eyni zamanda fabrikdəki dizayn müddətində kod adı da olan Porşe 901dir. Ancaq Peugeot, ortasında sıfır olan üç rəqəmli avtomobil adlarının istifadəsində olduğunu ifadə edərək bu adı etiraz etdikdən sonra, istehsal başlayandan əvvəlki model adı 911 olaraq dəyişdirildi. İlk 911-lər 1964-cü ildə satışa təqdim edildi.

911 2.0-litr / O, A və B seriyaları (1964-1969)

İlk 911 modelləri, 356 modellərinin dövrü, hava soyutmalı, 6 silindrli 1991cc həcmində boksçu motora sahibdir. Bu motor müvəffəqiyyətli yarış modeli 804-dən alınmış, səkkiz silindrin ikisi ləğv edilərək yeni vasitəyə əlavə edilmişdir. 80 mm diametr (delik), 66 mm hərəkət məsafəsinə (strok) sahib motor, 9.1: 1 sıxışdırma nisbətində və iki ədəd üç boğazlı 40PI Soleks karbüratoru ilə 6100 dövr / dəqiqədə 130 bhp güc çıxarmaqda idi. Motor ümumi etibarilə alüminiumdan çıxarıldı, ancaq yalnız yerlərdə sərt dəmir silindr divarları və polad əlaqə çubuqları istifadə edildi. Motor gücü 5 irəli nisbətli manual "Tip 901" ötürmə ilə çatdırmaqda idi.0–100 km / saat sürətlənməsini öz istehsal vaxtına görə idman avtomobillərinin sayılmasına çatacaq bir vaxt olan 11 saniyədə tamamlayırdı.

                                          

Комментарии

Пока нет ни одного отзыва. Оставьте отзыв первым
Только авторизованные пользователи могут оставлять комментарии Вход